Sådan virker det

Bekæmp madspild med friske, klimavenlige afgrøder direkte til dig fra bæredygtige landbrug.

1. Abonnér

Vælg din kasses type, størrelse og hvor ofte du vil modtage kasser fra os.

2. Unbox

Modtag din kasse med frisk, økologisk frugt og grønt derhjemme.

3. Lav mad

Udforsk vores opskriftsunivers, og lav sund mad med feel-good-garanti.

Med et fleksibelt Eat Grim-abonnement kan du

  • Til- eller fravælge kommende kasser
  • Opsige når som helst
  • Modtage ugentlige opskrifter

Din mads rejse fra gård til gaffel

Step 1

Vi arbejder direkte sammen med landbrug og bestiller den præcise mængde frugt og grønt, der er brug for gennem vores digitale platform.

Step 2

Din mad bliver leveret hurtigere, friskere og uden mellemmænd direkte til vores varehus.

Step 3

For at sikre altid lækre og friske afgrøder kvalitetstjekker vi alt, inden vi pakker din abonnementskasse.

Step 4

Med hver kasse lærer du, hvor din mad kommer fra, og hvorfor det er “grimt”. Gør dig klar til at komme på fornavn med din kartoffel-landmand.

Her er, hvad dine penge går til

En tredjedel

En tredjedel af hvad du betaler for din Eat Grim-kasse, går direkte til landbruget. Den procentdel kan være markant lavere, når du køber råvarer andre steder, for eksempel i supermarkedet. At få gennemsigtig data fra branchen er stadig en udfordring, da denne information er anset som meget hemmelig - sikkert af gode grunde! Fødevareindustrien er ulden og uigennemsigtig.

To tredjedele

De sidste to tredjedele af det, du betaler, går til at dække omkostningerne forbundet med at give vores Grimlings miljøcertificeret indpakning og klimavenlig transport, fair aflønning af vores medarbejdere, leje af vores varehus og kontorfaciliteter mm. Sidst, men ikke mindst bruges en del af beløbet til geninvestering i den bæredygtige udvikling af vores virksomhed - så vi kan redde endnu mere mad i fremtiden.

FAQ

Hvornår kommer min første kasse?

Vores deadline for at bestille en kasse til den følgende uge er lørdag kl. 23.59. Hvis du bestiller på en søndag, må du vente en uge mere, og din første kasse vil blive leveret i ugen efter den kommende uge.

Hvordan fungerer leveringen?

Vi leverer din Eat Grim-kasse på tirsdage eller onsdage afhængigt af, hvor du bor (se tidsplanen for din levering på din kundekonto). Dagen før leveringen modtager du en mail med en bekræftelse af din adresse, og hvor du har mulighed for at tilføje en leveringsnote til den pågældende levering. Hvis du ønsker at tilføje en permanent leveringsnote, så kontakt vores kundesupport.

Hvilke områder leverer i til?

Vi leverer til postnumre 1000-2400, 2450-2990, 3400-3480, 3500-3600, 3650-3670, 4000-4040, 4130, 4320, 4600-4623, 4681, 5000-5270, 8000-8270, 8310-8340, 8361-8362, 8381, 8462, 8520-8541, og vi udvider hele tiden vores leveringsområder.

Hvilken størrelse kasse skal jeg vælge?

Det kommer selvfølgelig an på, hvor mange du skal lave mad til, og hvor plantebaseret du spiser. Vi anbefaler vores Mini & Mean, hvis du bare er dig selv, vores Small & Ugly til to personer, og vores Big & Beastly til en familie eller tre til fem personer.

Husk, at det er nemt at skifte din kasses størrelse eller type på din kundekonto, hvis du oplever, at der er for meget eller for lidt mad i din kasse.

Er alt jeres frugt og grønt økologisk?

Ja! Vi modtager kun vores frugt og grønt fra økologiske gårde i Danmark og Europa.

Kan jeg tilpasse min kasse?

Desværre ikke. Vi arbejder på at forbedre tilpasningsmulighederne for vores kasser, men vi er ikke helt i mål endnu. Men vi garanterer for, at vi kurerer hver uges kasse, så den er nem at lave mad med. Samtidig vil vores samling af opskrifter hjælpe dig med at være mere kreativ i køkkenet!

Hvornår kommer min første kasse?

Vores deadline for at bestille en kasse til den følgende uge er lørdag kl. 23.59. Hvis du bestiller på en søndag, må du vente en uge mere, og din første kasse vil blive leveret i ugen efter den kommende uge.

Hvordan fungerer leveringen?

Vi leverer din Eat Grim-kasse på tirsdage eller onsdage afhængigt af, hvor du bor (se tidsplanen for din levering på din kundekonto). Dagen før leveringen modtager du en mail med en bekræftelse af din adresse, og hvor du har mulighed for at tilføje en leveringsnote til den pågældende levering. Hvis du ønsker at tilføje en permanent leveringsnote, så kontakt vores kundesupport.

Hvilke områder leverer i til?

Vi leverer til postnumre 1000-2400, 2450-2990, 3400-3480, 3500-3600, 3650-3670, 4000-4040, 4130, 4320, 4600-4623, 4681, 5000-5270, 8000-8270, 8310-8340, 8361-8362, 8381, 8462, 8520-8541, og vi udvider hele tiden vores leveringsområder.

Hvilken størrelse kasse skal jeg vælge?

Det kommer selvfølgelig an på, hvor mange du skal lave mad til, og hvor plantebaseret du spiser. Vi anbefaler vores Mini & Mean, hvis du bare er dig selv, vores Small & Ugly til to personer, og vores Big & Beastly til en familie eller tre til fem personer.

Husk, at det er nemt at skifte din kasses størrelse eller type på din kundekonto, hvis du oplever, at der er for meget eller for lidt mad i din kasse.

Er alt jeres frugt og grønt økologisk?

Ja! Vi modtager kun vores frugt og grønt fra økologiske gårde i Danmark og Europa.

Kan jeg tilpasse min kasse?

Desværre ikke. Vi arbejder på at forbedre tilpasningsmulighederne for vores kasser, men vi er ikke helt i mål endnu. Men vi garanterer for, at vi kurerer hver uges kasse, så den er nem at lave mad med. Samtidig vil vores samling af opskrifter hjælpe dig med at være mere kreativ i køkkenet!